Jeśli zgubisz, uszkodzić lub ktoś Ci ukradnie kartę SIM, nie musisz już iść salonu Play, by złożyć wniosek o nową kartę. Niezbędne formalności załatwisz własnego domu. Sprawdź, jak to zrobić!

Zdalna wymiana karty SIM

Od teraz możesz wymienić kartę SIM bez wychodzenia domu. Nie musisz już wybierać się do punktu Play, by skorzystać z takiej usługi. Jeśli więc zgubiłeś, uszkodziłeś kartę, albo ktoś Ci ją ukradł, niezbędne formalności załatwisz w zaciszu własnego domu. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 790 500 500. Konsultant przyjmie zgłoszenie. Teraz możesz już spokojnie czekać na przesyłkę kurierską. O poszczególnych etapach realizacji zamówienia będziesz na bieżąco informowany drogą SMS-ową. Kiedy już otrzymasz kartę, zadzwoń jeszcze raz pod wskazany numer. Konsultant przeprowadzi Cię przez kolejne etapy aktywacji karty. Potwierdzi również wtedy Twoją tożsamość.

Nowe udogodnienia dla klientów

Play zachęca do załatwiania różnych spraw przez Internet i telefon. Wprowadza więc różne rozwiązania, by to ułatwić. Nie musisz iść do punktu sprzedaży, by doładować swoje konto telefoniczne, opłacić bieżące rachunki, czy wymienić kartę SIM. Wystarczy, że zadzwonisz na infolinię. Dodatkowo sieć Play nawiązała współpracę z Pocztą Polską. Teraz możesz przenieść numer również na poczcie. Wystarczy, że przygotujesz dowód osobisty i telefon z aktualnym numerem, a także wypełnisz stosowny wniosek. Cała procedura zajmie tylko kilka minut.

Czat RCS

Ułatwia obsługę długich komunikatów tekstowych. Dodatkowo pozwala załączać multimedia. Wysyła również informacje o dostarczeniu i odczytaniu wiadomości. Play kładzie nacisk na wysoką jakość obsługi klient, wprowadza więc czat RCS oparty o własną platformę. Aby korzystać z czatu, nie musisz ściągać kolejnej aplikacji. Służy do tego domyślna aplikacja, która obsługuje wiadomości. Twoim indywidualnym identyfikatorem będzie numer telefonu. Nie potrzebujesz dodatkowych loginów i nicków.

Czat RCS nie tylko powiadomi Cię o dostarczeniu i odczytaniu komunikatu, ale też o tym, że odbiorca właśnie pisze odpowiedź. W ramach usługi możesz też tworzyć czat grupowy i dodawać multimedia do 100 MB. Obecnie skierowana jest do właścicieli Samsung Galaxy S10, Samsung Galaxy S10+ i Samsung Galaxy 10e. Play zapowiada, że z czasem będzie ją też udostępniał na innych urządzeniach.

Punkty Wsparcia Klienta

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, operator otwiera Punkty Wsparcia Klienta na terenie całej Polski. W ramach akcji #Zostańwdomu Play wyszedł naprzeciw potrzebom klientów. Kładzie nacisk nie tylko na rozwój kanałów zdalnych, ale również na to, by otworzyć nowe salony i Punkty Wsparcia Klienta. Ponad 400 otwartych salonów będzie teraz dodatkowo pełniło funkcję interwencyjnego punktu wsparcia. Operator monitoruje na bieżąco potrzeby klientów, by zagwarantować stały dostęp do usług, takich jak opłata rachunków, wymiana karty SIM, czy doładowania konta “na kartę”. Na stronie Play dostępna jest pełna lista kilkudziesięciu placówek. Bez względu na to, czy preferujesz pomoc zdalną, czy kontakt osobisty, możesz liczyć na wsparcie konsultanta.