systemy do wysyłki newsletterów
Unsplash.com

Newsletter jest kluczowym elementem każdej skutecznej strategii marketingowej. Dostarcza subskrybentom aktualnych informacji, a ostatecznie pozwala zdobyć większą liczby potencjalnych klientów. Daje marketerom możliwość przechwytywania adresów e-maili poprzez przesyłanie formularzy. Dodatkowo ułatwia nawiązanie i podtrzymywanie relacji z klientami. 

Campaign Monitor

Jeśli zarządzasz marketingiem e-mail dla wielu klientów, Campaign Monitor ułatwia ten proces. Możesz dodać dowolną liczbę klientów; tworzyć niestandardowe szablony, e-maile i automatyzacje dla każdego klienta. Dodatkowo umożliwia klientom dostęp do ich kampanii za pośrednictwem białej etykiety narzędzia. Pozwala zablokować określone sekcje e-maili i szablonów, aby nie można ich było edytować.

MailChimp

MailChimp to jedno z najpopularniejszych narzędzi do biuletynów e-mailowych na świecie. Oferują niedrogie pakiety, w tym bezpłatny plan dla początkujących. Korzystanie z MailChimp jest łatwe, ponieważ każdy bez umiejętności technicznych może tworzyć skuteczne kampanie e-mail marketingu. Pozwala także tworzenie reklam, stron docelowych i nie tylko z jednego miejsca.

Możesz łatwo zintegrować swoje konto MailChimp z setkami innych aplikacji i narzędzi, w tym WordPress, Shopify i Zapier. Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej, skorzystaj z obszernej listy przewodników marketingowych, samouczków krok po kroku. Możesz również skontaktować się z pomocą techniczną na czacie na żywo. MailChimp oferuje bezpłatny plan z 2000 subskrybentami i 12 000 e-maili miesięcznie.

MailerLite

Wyrafinowane funkcje, takie jak narzędzie do tworzenia stron docelowych i wyskakujące okienko dostosowujące, wyróżniają MailerLite spośród bezpłatnych narzędzi poczty e-mail na rynku. Oprócz podstaw, takich jak narzędzie do tworzenia wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść”, narzędzie jest wyposażone w edytor tekstu sformatowanego i wbudowany edytor zdjęć do tworzenia oszałamiających wiadomości e-mail.

Możesz tworzyć responsywne strony docelowe pasujące do wysyłanych e-maili, co zwiększy Twoje szanse na generowanie konwersji. Wspomniane narzędzie pozwala przeprowadzić testy podziału różnych wersji e-maili. Dzięki temu sprawdzisz, co generują największą liczbę kliknięć i konwersji. MailerLite zapewnia również obszerny raport kampanii, który zawiera ważne statystyki, takie jak współczynnik klikalności, współczynnik rezygnacji z subskrypcji, współczynnik otwarć i inne.

Mailjet

Mailjet zawiera intuicyjne i ułatwiające współpracę narzędzia, które pomogą Ci tworzyć skuteczne kampanie e-mail marketingu. Dostosuj dowolny z gotowych szablonów i twórz responsywne e-maile. Dzięki temu zaimponujesz każdemu odbiorcy, niezależnie od używanego urządzenia. Jeśli pracujesz z zespołem, pokochasz funkcję współpracy w czasie rzeczywistym, która umożliwia bezproblemową realizację zadań.

To narzędzie do marketingu e-mailowego umożliwia również dodawanie dynamicznej zawartości, dzięki czemu można tworzyć spersonalizowane i odpowiednie wiadomości e-mail dla każdego odbiorcy.  W ten sposób poprawisz skuteczność prowadzonych kampanii. Możesz również zintegrować platformę ze swoim CRM i łatwo zarządzać listą mailingową za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.

GetResponse

GetResponse to kolejne bardzo popularne, łatwe w użyciu rozwiązanie do marketingu e-mailowego. Cieszy się dużą popularnością wśród małych firm. Zawiera niesamowite narzędzia do automatyzacji marketingu, które umożliwiają tworzenie inteligentnych zautomatyzowanych kampanii.

Stosując funkcję “przeciągnij i upuść”, możesz tworzyć kampanie, segmentować kontakty i wysyłać dowolną liczbę e-maili przeznaczonych dla określonych grup. Wspomniane narzędzia pomagają tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe, aby zwiększyć zyski.

GetResponse zawiera piękne responsywne formularze, strony docelowe, testy A / B, śledzenie anulowania subskrypcji i autorespondery. Oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny.