Żyjesz w ciągłym biegu? Masz problem z kontrolowaniem wszystkich rzeczy, które musisz zrobić? W takim razie zwróć uwagę na aplikacje do tworzenia list zadań. Dzięki temu możesz spędzić więcej na ważnych zadaniach, a mniej na próbach zapamiętania rzeczy, które miałeś zrobić. 

Todoist

To obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji do tworzenia list zadań, z ponad 10 milionami użytkowników. Pozwala szybko dodać zadanie, po części dzięki przetwarzaniu języka naturalnego. Wpisz “kup mleko poniedziałek”, a czynność “kup mleko” zostanie przypisane do następnego poniedziałku. Możesz też umieścić nowe zadania w Skrzynce odbiorczej, a następnie przenieść je do odpowiednich projektów. Płatna wersja proponuje niestandardowe filtry i etykiety, a także kilka podstawowych funkcji współpracy. Todoist jest wystarczająco elastyczny, by dostosować się do większości przepływów pracy, ale nie tak skomplikowany, by przytłaczać.

Trello

To najbardziej intuicyjna i elastyczna aplikacja do tworzenia list zadań. Pozwala tworzyć tablice i dostosowywać je do swoich potrzeb. Sprawdzi się doskonale w różnych sytuacjach. Możesz go wykorzystać zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Zwiększa produktywność pracy. Dodatkowo ułatwia współpracę z zespołem Proponuje personalizację tablic, dzięki takim funkcjom jak automatyzacja, zmiana tła itp. Co ważne, możesz je udostępniać osobom nienależącym do zespołu, wysyłając im odpowiednim link.

monday.com

Pozwala zarządzać przepływem pracy dla każdego projektu. Umożliwia przypisywanie i śledzenie zadań. Korzystając ze wspomnianego narzędzia, możesz monitorować procesy w poszczególnych zespołach i projektach. monday.com proponuje różne przydatne funkcje, takie jak przesyłanie wiadomości, synchronizacja kalendarza, przypomnienia o terminach, śledzenie czasu, wykresy, statystyki oraz formularze.

ToodleDo

To doskonałe narzędzie do zarządzania zadaniami, skierowane do osób, które żyją w ciągłym biegu. Możesz z niego skorzystać zarówno na iOS, jak i na Androidzie. Dostępna jest również wersja na komputer. ToodleDo pozwala tworzyć w każdego zadania: podzadania, dodatkowe notatki, oceny priorytetów, terminy i przypomnienia. Umożliwia też przyporządkowanie zadań do różnych folderów. Chociaż służy przede wszystkim do tworzenia list, proponuje także inne przydatne funkcje. Możesz tutaj robić notatki, przygotowywać konspekty, a nawet śledzić swoje nawyki.

Easynote

To kolejne łatwe w użyciu narzędzie do zarządzania zadaniami, które znajduje się w przystępnej cenie. Skierowane jest zarówno do zwykłych użytkowników, jak i firm. Pozwala organizować różne rzeczy, od list zakupów po projekty wieloplatformowe. 

Oprogramowanie umożliwia współpracę przy zadaniach i udostępnianie plików. Proponuje różne przydatne funkcje, takie jak ustawianie terminów, alarmów i przypomnień, a także przyporządkowanie zadań do poszczególnych członków zespołu. Pozwala przekazywać informacje zwrotne współpracownikom i prosić o poprawki do zadań. Dostępna jest w różnych pakietach cenowych, dzięki czemu dopasujesz narzędzie do swojego budżetu.