social media
Unsplash.com

Media społecznościowe odgrywają niezwykle ważną rolę. Pomagają dotrzeć do grupy docelowej, kierować ruch na stronę i utrzymywać kontakt ze stałymi klientami. Aby osiągnąć sukces w tym obszarze, potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Wspomniane aplikacje umożliwiają automatyzację, wnikliwą analizę, lepszą kontrolę i sprawne zarządzanie kontami. Sprawdź, jakie programy ułatwiają zarządzanie social media!

Buffer

Jeśli szukasz sprawdzonego narzędzia do publikacji postów, zwróć uwagę na Buffer. Obsługuje LinkedIn, Facebooka, Twittera i Instagrama, a jeśli wykupisz wersję premium, również Pinteresta. Jeżeli korzystasz z bezpłatnej wersji, możesz połączyć maksymalnie trzy konta social media, w tym grupy i strony na Facebooku. Kiedy podłączysz pierwsze konto, Buffer stworzy domyślnie harmonogram, składający się z czterech przedziałów czasowych: rano, w południe, późnym popołudniem i późnym wieczorem. W każdej chwili możesz jednak wejść w ustawienia i zmienić przedziały. Program oferuje rozszerzenia dla Chrome, Opera, Firefox i Safari, dzięki czemu możesz łatwiej planować treści.

Hootsuite

Zamiast łączyć wszystkie usługi w jedną aplikację, Hootsuite proponuje oddzielne programy dla poszczególnych celów. Jeśli potrzebujesz prostego narzędzia do publikowania postów w mediach społecznościowych, możesz po prostu zarejestrować się w głównej aplikacji za przystępną cenę. Dla każdego kanału social media konfigurujesz zakładkę, a następnie dla każdego konta dodajesz serię strumieni, składających się z kolumn informacji. Hootsuite proponuje ujednoliconą skrzynkę odbiorczą, pokazującą wszystkie wiadomości z mediów społecznościowych.

media społecznościowe
Unsplash.com

Sendible

To potężne narzędzie do zarządzania social media dla specjalisty, który musi zarządzać kontami wielu klientów. Sendible pozwala zaplanować posty na poszczególnych platformach lub zintegrować je z serwisami społecznościowymi i blogami. Dodatkowo możesz go dodać na Slacka, co znacznie ułatwia proces komunikacji. Aplikacja pozwala stworzyć kalendarz redakcyjny dla bloga. Ponadto raportuje wzmianki o markach, dzięki czemu możesz być szybko reagować na komentarze. Oferuje również unikalną udostępniania treści w Internecie, by dotrzeć do większej grupy odbiorców.

Falcon.io

Jeśli szukasz oprogramowania do zarządzania social media, opartego na chmurze, zwróć uwagę na Falcon.io. Oferuje mnóstwo przydatnych funkcji, takich jak śledzenie treści w mediach społecznościowych, monitorowanie zaangażowania i zarządzanie danymi klientów. Proponowane narzędzie skierowane jest zarówno do klienta indywidualnego, jak i agencji marketingowej. Możesz go używać do miesięcznego planowania postów w różnych kanałach społecznościowych. Aby uzyskać kompletne informacje na temat klientów, zintegruj Falcon.io z CRM, CMS i systemami analitycznymi.

ContentCal

To najlepsza aplikacja dla osób indywidualnych, firm i agencji do zarządzania treścią oraz kalendarzem. Pozwala sprawnie planować treści, filtrować słowa kluczowe, analizować opinie i zarządzać projektami. Korzystając z ContentCal, możesz projektować treści wizualne, modyfikować układ, dodać kolor nagłówka oraz oryginalne logo.