Media społecznościowe odgrywają niezwykle ważną rolę. Pomagają dotrzeć do grupy docelowej, kierować ruch na stronę i utrzymywać kontakt ze stałymi klientami. Aby osiągnąć sukces w tym obszarze, potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Wspomniane aplikacje umożliwiają automatyzację, wnikliwą analizę, lepszą kontrolę i sprawne zarządzanie kontami. Sprawdź, jakie programy ułatwiają zarządzanie social media!
Buffer
Jeśli szukasz sprawdzonego narzędzia do publikacji postów, zwróć uwagę na Buffer. Obsługuje LinkedIn, Facebooka, Twittera i Instagrama, a jeśli wykupisz wersję premium, również Pinteresta. Jeżeli korzystasz z bezpłatnej wersji, możesz połączyć maksymalnie trzy konta social media, w tym grupy i strony na Facebooku. Kiedy podłączysz pierwsze konto, Buffer stworzy domyślnie harmonogram, składający się z czterech przedziałów czasowych: rano, w południe, późnym popołudniem i późnym wieczorem. W każdej chwili możesz jednak wejść w ustawienia i zmienić przedziały. Program oferuje rozszerzenia dla Chrome, Opera, Firefox i Safari, dzięki czemu możesz łatwiej planować treści.
Hootsuite
Zamiast łączyć wszystkie usługi w jedną aplikację, Hootsuite proponuje oddzielne programy dla poszczególnych celów. Jeśli potrzebujesz prostego narzędzia do publikowania postów w mediach społecznościowych, możesz po prostu zarejestrować się w głównej aplikacji za przystępną cenę. Dla każdego kanału social media konfigurujesz zakładkę, a następnie dla każdego konta dodajesz serię strumieni, składających się z kolumn informacji. Hootsuite proponuje ujednoliconą skrzynkę odbiorczą, pokazującą wszystkie wiadomości z mediów społecznościowych.
Sendible
To potężne narzędzie do zarządzania social media dla specjalisty, który musi zarządzać kontami wielu klientów. Sendible pozwala zaplanować posty na poszczególnych platformach lub zintegrować je z serwisami społecznościowymi i blogami. Dodatkowo możesz go dodać na Slacka, co znacznie ułatwia proces komunikacji. Aplikacja pozwala stworzyć kalendarz redakcyjny dla bloga. Ponadto raportuje wzmianki o markach, dzięki czemu możesz być szybko reagować na komentarze. Oferuje również unikalną udostępniania treści w Internecie, by dotrzeć do większej grupy odbiorców.
Falcon.io
Jeśli szukasz oprogramowania do zarządzania social media, opartego na chmurze, zwróć uwagę na Falcon.io. Oferuje mnóstwo przydatnych funkcji, takich jak śledzenie treści w mediach społecznościowych, monitorowanie zaangażowania i zarządzanie danymi klientów. Proponowane narzędzie skierowane jest zarówno do klienta indywidualnego, jak i agencji marketingowej. Możesz go używać do miesięcznego planowania postów w różnych kanałach społecznościowych. Aby uzyskać kompletne informacje na temat klientów, zintegruj Falcon.io z CRM, CMS i systemami analitycznymi.
ContentCal
To najlepsza aplikacja dla osób indywidualnych, firm i agencji do zarządzania treścią oraz kalendarzem. Pozwala sprawnie planować treści, filtrować słowa kluczowe, analizować opinie i zarządzać projektami. Korzystając z ContentCal, możesz projektować treści wizualne, modyfikować układ, dodać kolor nagłówka oraz oryginalne logo.